wtorek, 13 marca 2018

Laktator ręczny Canpol


Moja droga do karmienia piersią była bardzo trudna. Młody nie chciał jej ssać, a ja nie chciałam karmić go mm. Na pomoc przyszedł mi laktator ręczny Canpol.






Kilka słów od producenta:

Laktator jest intuicyjny i prosty w montażu oraz obsłudze
Niewielka ilość elementów laktatora ułatwia utrzymanie go w czystości oraz montaż. Ergonomiczny uchwyt umożliwia wygodne trzymanie laktatora i odciąganie bez wysiłku.
- laktator ręczny
- butelkę
- zatyczkę do butelki
- przykrywkę do butelki
- zakrętke do butelki ze smoczkiem
- woreczek ochronny

Dzięki specjalnie wyprofilowanym kształtowi lejka laktator szczelnie przylega do piersi. Silikonowa nakładka masująca zapewnia delikatne i skuteczne odciąganie pokarmu. 
Jest kompatybilny z innymi akcesoriami do karmienia i przechowywania pokarmu. Umożliwia bezpośrednie odciąganie pokarmu do wszystkich butelek szeroko i wąskootworowych marki Canpol babies.

Zestaw zawiera: 

- laktator ręczny
- butelkę
- zatyczkę do butelki
- przykrywkę do butelki
- zakrętkę do butelki ze smoczkiem
- woreczek ochronny

Laktator miałam spakowany w torbie do szpitala. Zajmuje bardzo mało miejsca, dodatkowo do zestawu dołączony jest woreczek, w którym możemy wszystko zgrabnie zapakować. W drugiej dobie po porodzie, gdy próby karmienia piersią nie przynosiły żadnych skutków postanowiłam użyć laktatora i zobaczyć, czy w ogóle mam jakiś pokarm.

Laktator jest poręczny, łatwo chwycić go jedną ręką i odciągać pokarm. Posiada nadkładkę masująca pierś, dzięki niej laktator lepiej "przysysa" się do biustu podczas ściągania mleka. 

W zestawie jest wygodna podstawka, na której laktator nie powinien się przewrócić.

Mleko odciąga się bezpośrednio do butelki. Minusem jest to, że w zestawie nie było "przejściówki" do pojemników na mleko z tej samej firmy (taka końcówka jest w laktatorze elektrycznym), jednak radziłam sobie z tym. Za każdym razem mleko przelewałam do innego pojemnika, a buteleczkę wyparzałam wraz z całym laktatorem.


Podsumowując, bardzo polecam laktator do okazjonalnego ściągania pokarmu. Bardzo dobrze przylega do piersi i jest efektowny. Jest poręczny, ma mało elementów, które są łatwe do wyczyszczenia i wyparzenia. Można go znaleźć już od 50 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz